جوک خنده دار
جوک خنده دار
شنبه 14 تير 1393برچسب:, ساعت 17:55 | نوشته ‌شده به دست تیموررضائی شهریور | ( )

ای به خلوتگه دل محرم راز ، با پیامی دل ما را بنواز ، گر بگیری ز دلم تو خبری ، میکنم هدیه به تو بال و پری . فردا اگر از راه نمی آمد ، من تا ابد کنار تو می ماندم ، من تا ابد ترانه عشقم را ، در آفتاب عشق تو می خواندم . آنقدر رنج کشیدم ز جهان پیر شدم ، صورتم گرچه جوان است ولی پیر شدم .اس ام اس خنده دار اینو بدون که اگه کسی وارد زندگیت شد و گذاشتو رفت علاوه بر اینکه یه خاطره به جا می ذاره می تونه یه تجربه هم به جا بذاره ، پس سعی کن خاطره های خوب و تجربه های مفید رو به خاطر بسپاری ، دوست داشته باش تا دوستت داشته باشند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب‌ها:

 
دیگر موارد